9 lipca 2017

Troszkę o mnie...

Rysowanie to coś co kocham tak samo jak psy. Nie wyobrażam sobie życia bez tego. Lubię rysować i nawet mi to wychodzi, ale nie robię zupełnie nic, aby to jakoś bardziej rozwijać, uważam, że daje z siebie swoje 100% i raczej bardziej nic już nie zdziałam. Jestem psiarą, a moje rysunki są w dużym stopniu z tym powiązane. Nienawidzę kalkować, według mnie jest to oszukiwanie samego siebie i pokazywanie, że nasza wyobraźnia to okrągłe zero. Moje rysowanie polega na wzorowaniu się, tak jestem niezłą 'drukarką'. Większość moich obrazków to Border Collie i wilki. Lubię dostawać rady, znacznie bardziej wolę je od pochwał i ciągłych 'och', 'ach' jakie to jest niesamowite :p Ostatnio do gustu przypadł mi styl TRIBAL, ponieważ dopiero zaczynam prace takim stylem to staram się kopiować prace z internetu i staram się, aby przynajmniej w jakimś stopniu były podobne :p
Tribal
Jak widać idealnie nie jest :p


























Ci, którzy znają mnie troszkę lepiej wiedzą, że rysuję także na komputerze, ale o tym był osobny post. Dobra nadszedł czas chwalenia się obrazkami, tymi gorszymi i lepszymi. Czekam na karcenie :p

Kolejny tribal.
Oryginał
Oryginał
Pewnie zauważyliście, że na blogu pojawiają się takie luźniejsze posty, ale to dlatego, że mam dużo na głowie, lecz po następnym weekendzie szykujcie się na coś czego tu jeszcze nie było ;) 
Pozdrawiamy!
Ps. Tu taki gratis dla wytrwałych :D 
Pozdrawiam Labiki i Wike :p 


5 komentarzy:

  1. Świetne rysunki, masz naprawdę duży talent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rysunki przerysowane. Przerysowanie, a wzorowanie to całkiem co innego. Twoje powyższe prace (oprócz labków) są kalką. Nie chodzi tu o przyłożenie kartki do monitora i naniesienie szkicu po liniach, chodzi o sam fakt że prace są identyczne. Wzorowanie jest wtedy gdy praca przedstawia te same postacie ale w innej pozycji, tutaj nie ma różnicy.
    Bardzo niefajnie z twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż bywa :p
      Pomyłki się zdarzają, przynajmniej wiem, żeby więcej tego nie robić.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Masz rację z tą różnicą pomiędzy wzorowaniem a przerysowaniem , ale po co się Tak denerwować . Myślę , że wiedza teoretyczna to nie wszystko, gorzej może być u Ciebie w praktyce. Dziewczyna ma talent a skopiowane z książki czy monitora wcale nie jest takie proste. Nie odbieraj tego jako atak na twoją osobę :).

      Pozdrawiam
      nuckowe-love.blogspot.com

      Usuń