2 marca 2017

Top 5 psich fotografów, których obserwuję!

  Alicja Zmysłowska 
Fot. Alicja Zmysłowska
Iza Łysoń
Fot. Iza Łysoń

Alicja Andrukajtis
Fot. Alicja Andrukajtis

Zuzanna Marczuk
Fot. Zuzanna Marczuk

Zuzanna Rutkowska
Fot. Zuzanna Rutkowska
Dziś trochę luźniejszy post, bo piszę coś wielkiego i aby wciąż nie wiało tu nudą, postanowiłam wrzucić posta. Tytuł wpisu to ,,Top 5 psich fotografów, których obserwuję!", a raczej powinno być ,,Top 5 psich FOTOGRAFEK, które obserwuję!", ale nevermind!
Pozdrawiam! 

7 komentarzy:

  1. Świetna piątka! Mi się najbardziej podobają zdjęcia Alicji...<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze nie umiem wybrać! Dziewczyny robią mega zdjęcia i każde ma w sobie 'to coś'

      Usuń
  2. Widzę, że obserwujemy podobne osoby, jeśli chodzi o psia stronę fotografii :) Jeśli o mnie chodzi, niesamowicie urzekł mnie zdjęcia Izy Łysoń. Mają w sobie to coś!

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z dziewczyn ma swój styl i tworzy cos niepowtarzalnego, ale Iza ostatnimi czasy niesamowicie foci lisy!

      Usuń
  3. Obserwuję wszystkich podanych przez ciebie fotografów, jednak jest ich jeszcze o wiele więcej. Mnie strasznie podobają się prace zagranicznych fotografów. Tak to jest, cudze chwalicie swego nie znacie.. :)
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń