15 listopada 2016

Nasz roczek!

Stało się! Dokładnie rok temu 15 listopada opublikowałam pierwszego posta na blogu! Jeszcze niedawno na Kundelkowych sprawach. Szczerze mówiąc, gdy tak czytam te swoje wypociny sprzed roku to zastanawiam się jak ja mogłam to publikować?!
Na samym początku była to jakaś marna nic nie warta strona, ale ja chciałam czegoś więcej chciałam się dzielić moimi doświadczeniami nie tylko na Facebooku, ale też na czymś poza tym portalem społecznościowym. Może nie jest tak bardzo znany jak inne, ale przynajmniej ktoś to czyta.
Gdy zaczynam pisać posta staram się odpowiednio dobierać słowa, zawsze mam tam jakieś obawy, że cały wpis jest do dupy i czytelnicy zrażą się do mojego bloga. Jednak psia blogosfera dobrze mi zrobiła wiem więcej, a przede wszystkim popełniam mniej błędów w wychowaniu psa.
Nie wiem co mogę więcej napisać chciałabym aby blog dalej się rozwijał i aby wam się nie znudził :D
Dodam, że blog jeszcze będzie się zmieniał graficznie
Pozwolę sobie zaczerpnąć pomysłu od Agi i Rocky'ego i zrobić malutkie podsumowanie tego roku na blogspocie.
Dla niektórych to może nie wiele, ale dla mnie to naprawdę sukces i chęć do dalszego pisania :)
Pozdrawiamy
Oliwia&Figa 

10 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z tobą <3 :D GRATULACJE

    OdpowiedzUsuń
  2. 8 obserwatorów* jeszcze ja! :)
    Gratuluję i życzę wielu kolejnych udanych lat w blogowaniu!

    www.majlus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No 8 :D
      Dziękujemy!
      Na bloga chętnie wpadnę ;)

      Usuń
  3. Super! :)

    "Szczerze mówiąc, gdy tak czytam te swoje wypociny sprzed roku to zastanawiam się jak ja mogłam to publikować?!" Haha, skąd ja to znam? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy muszę zejść na pierwszą stronę z archiwum to aż mnie ciarki przechodzą xD

      Usuń
  4. Gratulacje! Jeszcze wielu lat na blogspocie :)

    daisysportingyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje! :D ja również jak patrzę na swoje poprzednie posty myślę ,''co ja w ogóle pisałam ''xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem życiowe rozkminy czy ktoś schodzi tak daleko i czyta te wypociny 😂

      Usuń