26 września 2016

Sekretne życie psiarza...

Czy nie zastanawiało cię nigdy to co robią inni psiarze gdy akurat nie trenują czy bawią się ze swoimi pupilami? Otóż dziś dowiecie się nieco więcej o mnie i moim wolnym czasie.
Pasji i zainteresowań mam bardzo dużo!
Informatyka

 Moja miłość do komputerów zaczęła się gdy dostałam swój pierwszy komputer, który nadal mi towarzyszy nawet w pisaniu tego bloga. Było to jakieś 7 czy 8 lat temu z początku były to tylko gry takie jak Mario Bross czy simsy 1,2. Z czasem gdy zaczęłam wyrastać z gier i wchodziłam w świat portali społecznościowych takich jak Nasza klasa później Facebook. Jednak sam Facebook to było dla mnie za mało. Gdy znalazłam Figę chciałam zacząć się dzielić naszym wspólnym życiem i właśnie w ten sposób powstał blog i fanpage. Z czasem zaczęłam radzić sobie z drobnymi uszkodzeniami w dysku mojego komputera. Teraz umiem naprawić komputer, ale aż tak dobrze jeszcze się nie znam.
Rysunki komputerowe
Jeden z pierwszych bazgrołków po zdjęciu
 Na komputerze rysuję bardzo krótko w styczniu będzie rok. Opanowanie pędzla zajęło mi niewiele czasu miesiąc może dwa. Z początku próbowałam bazgrać po zdjęciach w zwykłym przeglądarkowym edytorze w moim przypadku był to picmonkey. Jednak to mi nie wystarczało. Chciałam spróbować czegoś nowego narysować coś nie na zdjęciu lecz na czystej wirtualnej kartce. Nie było łatwo! Tu nierówne oczy tam zły kolor. Był okres, w którym miałam dość i porzuciłam rysowanie na jakieś dwa nawet trzy miesiące, ale coś mnie do tego ciągnęło i zaczęłam od początku, pobrałam gimpa, który bardzo mi pomógł na YT obejrzałam chyba z 1000 poradników i zaowocowało to tym co robię teraz z pasją i przyjemnością.
Jeden z pierwszych rysunków po przerwie i pobraniu gimpa.
Obrazek z wczoraj.





























Fotografia
Co prawda robię to telefonem, ale czy to oznacza, że nie mogę się tym interesować i dzielić? Moje zdjęcia może nie są tak zajebiste jak foty Alicji Andrukajtis (Zapraszam). Ale myślę, że nie są też najgorsze. Foty cykam tylko wtedy gdy nadejdzie okazja bez powodu nie pstrykam.
Pozdrawiam
Oliwia

5 komentarzy:

  1. Ja mam sporo zainteresowań, ale główne to psy i fotografia. :) A Ty robisz ładne zdjecia mimo, że telefonem. :D
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz tablet do rysowania grafiki? czy myszką operujesz?

    Michał, http://www.szkola-doberman.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka. Już niedługo przerzucę się na tablet.

      Usuń
  3. Mi bardzo podobają się twoje zdjęcie. Ja tez interesuję się między innymi fotografią jak również psami, rysowaniem, jazdą konną i innymi różnymi rzeczami.
    Zapraszam również na mojego bloga:http://swiat-oczami-zafiry.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń