18 września 2016

Karma Purina® Friskies® Vitafit Balance®

Od niedawna testujemy produkty od Puriny. Zaczynamy od karmy.
Opis testującego:
Jest to karma raczej z niższej półki, ale wzięłam ją tylko dlatego, że Josera nam się skończyła i nie miałam dostępu do internetu, a w moim mieście nie jest ona dostępna.
Jeżeli już chodzi o Purinę i ich suche karmy to bardziej polecam Dog Chow, ale tej także nie było.
Worek mieści 10 kg suchej karmy. Starcza nam ona na bardzo długo, ponieważ Figa ma dawkowaną suchą karmę. Codziennie dostaje po 250 g, a taki worek na razie mamy dwa miesiące.
Opis producenta:
 PURINA® Friskies® Balance jest źródłem wysokiej jakości białka i wszystkich innych składników odżywczych, których Twój pies potrzebuje do zdrowego i szczęśliwego życia.To smaczna karma z kurczakiem i dodatkiem warzyw, połączona z pełnymi ziarnami, witaminami z grupy B oraz kwasami tłuszczowymi Omega 3 i 6. Więcej informacji można znaleźć na stronie Vitafit.
Skład:
 zboża (pełnoziarniste 58%), mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego (8%*), produkty pochodzenia roślinnego, oleje i tłuszcze, roślinne ekstrakty białkowe, składniki mineralne, warzywa (0,08% warzyw w proszku - odpowiada 0,5% warzyw).

Podsumowanie:
Nie jest to na pewno jedzenie, które będę kupować zawsze. Od czasu do czasu nie zaszkodzi. Gdybym miała porównać karmy, które mój pies je  na co dzień to na pewno ta będzie bardzo nisko.
Pozdrawiamy
Oliwia i Figa 

7 komentarzy:

  1. Nie podoba mi się :/ Nie napisałaś plusów i minusów karmy,tylko ją opisałaś. Czekam na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta karma mi się bardzo nie podoba,a szczególnie skład (ponad 50% zbóż? mniej niż 10% mięsa? warzywa w proszku?). Oczywiście od czasu do czasu nie zaszkodzi, ale niektórzy ludzie podają ją psom cały czas. 😭
    W recenzji brakuje mi paru ważnych informacji (cena, plusy i minusy, jak smakuje psiakowi) 😃.
    Pozdrawiamy J&J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zanadrzu mam jeszcze kilka produktów od Puriny dlatego może będzie lepiej ;)

      Usuń
    2. To czekam z niecierpliwością. 😀

      Usuń
  3. Karma może i nie jest najlepszej jakości, ale opakowanie zaprojektowali świetnie.

    Pozdrawiam
    bialymaltan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń