10 sierpnia 2016

Cisza i pustka...

Na pewno większość osób wie, że w poniedziałek za tęczowy most odeszła Tina. Nadal nie umiem sobie tego wytłumaczyć. Dlaczego w tym momencie? Odkąd jej nie ma w moim pokoju jak i sercu jest jakaś pustka... Poduszka na, której zawsze spała nie ma już czarnych kłaków na sobie, pod nogami nie pląta ci się mała kulka. Figa znosi to trudniej ode mnie, nie chce jeść, co jakiś czas tylko zmienia miejsce i pozycje w jakiej leży. Treningi na chwilę musimy sobie odpuścić, ani jedzenie, ani zabawki w żaden sposób nie zachęcają jej.
Czuję, że ona po prostu wiedziała, że zostawia mnie w dobrych łapach. Odeszła przy mojej obecności. Dla ciebie może to był zwykły pies tak jak każdy, lecz dla mnie ona była kimś więcej niż tylko psem. Tina była najlepszą przyjaciółką i gdyby nie ona prawdopodobnie nie byłoby teraz tego bloga, a o istnieniu tych psów nikt by nawet nie wiedział. Gdyby nie ona to moje zamiłowanie do psów i tych wszystkich sportów byłoby praktycznie niczym. To ona była moim aniołem stróżem, ale teraz aureolkę i skrzydła przekazała Fidze. Kiedyś na pewno się spotkamy. Teraz tylko mówię sobie, że gdy pojawia się tęcza to znaczy, że Tina patrzy z góry czy wybrała dobrego anioła. 
Więcej napisać nie umiem, coś mnie blokuje... Pisałam te wypociny godzinę, ale przynajmniej się odważyłam teraz wróciły wspomnienia z tamtego dnia. Wciąż nie mogę w to uwierzyć, że teraz będzie mnie witał tylko jeden pies...

2 komentarze:

  1. Ojej, bardzo mi przykro. Chyba wszyscy wiemy jak się czujesz... Mój pierwszy pies zginął pod kołami samochodu, ze starości, szczury, myszy, chomiki.. dużo zwierząt mi zdechło i chyba potem to samo wydarzyło się z kotem, następnie odeszły dwie kotki powoli się przyzwyczajam. Co prawda odejście psa jest stoo razy gorsze niż odejście myszy czy chomika, ale trzeba się wziąć w garść i żyć dalej.

    Pozdrawiamy, Biały Krukk

    OdpowiedzUsuń
  2. Przykro mi. Odejście psa jest bardzo trudne. ;(
    Trzymaj się! :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    julia9876543210.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń