17 sierpnia 2016

10 blogów i fanpage, które czytam!

Zapewne każdy psiarz jak i nie psiarz obserwuje jakieś strony na Facebooku my inni nie jesteśmy! Zestawienie 10 moich ulubiony fanpejdży psów i ich blogów! Ułożenie listy jest LOSOWE!
10. Bimek
ŹródłoKlik
Strona prowadzona w bardzo systematycznie! Czego nie możemy powiedzieć o sobie... Zdjęcia jakościowo są niesamowite i magiczne. Zaglądam tam dość często trzy razy w tygodniu czasami mniej. Ogólnie fajna strona i przede wszystkim miła atmosfera ;)
Źródło:KLIK
Właścicielka Ciuciu prowadzi stronę w miarę systematycznie nie wstawia postów codziennie, ale 3-4 razy w tygodniu. Z naszej strony jest pełna aktywność! Zdjęcia są fajne i ostre, przynajmniej nie robione tzw. ,,kalkulatorem". Wchodzę tam praktycznie codziennie i jeszcze nigdy się nie zdarzyło, że w komentarzach była jakaś spina ;) Prawie zapomniałam! Muszę podziękować właścicielce Ciuciu za to, że zajęłyśmy drugie miejsce u nich w konkursie! 
8.Sonia German Shepherd
Źródło:Klik
Gdy mają coś do powiedzenia to po prostu o tym piszą! Posty wstawiane są co 3-4 dni, ale bardzo ciekawe i na temat! Właścicielka Sonii nie pisze postów bez powodu, zawsze musi być ,,coś" na rzeczy. I to mi się podoba! Zdjęcia są po prostu czarujące i mają swój urok! Fotka wyżej jest moją ulubioną! Blog jest aktualizowany co jakiś czas, a wpisy są długie i nie zanudzające ;)
Blog:Klik
Żródło:Kilk
Niesamowite kundelosy, które zna praktycznie każdy psiarz! Negra i Mucha na stanowisku! Jeden z moich ulubionych fanpejdży i jeden z moich ulubionych duetów! Na ich stronie podoba mi się podejście w jaki prowadzona jest strona! Dla nich nie liczą się ,,lajki" tylko zabawa i radość czerpana z dzielenia się tym w internecie! Zdjęcia są dobrej jakości, lecz czasami nie każde.
Blog:Klik
Źródło:Klik
Jak można go nie kochać? Posty wstawiane w wolnej chwili, ale lubię takie, krótkie wpisy. Dzięki serii na Youtubie ,,3 proste kroki..." mój kundel nauczył się sztuczki ,,pif - paf"! Dziękujemy Syrek. Bardziej od strony kocham ich bloga! Wpisy czytam czasami po dwa razy.
Blog:Klik
Źródło:Klik
Pies naprawdę niesamowity! Mieszaniec wyżła weimarskiego czeka na Ciebie! Posty wstawiane są kilka razy dziennie z czego się bardzo cieszę! Ironek w pełni wykorzystuje wakacje i czas wolny swojej pani! Fanpejdża obserwuję, ale na blogu jakoś nigdy nie byłam. Nie miałam okazji :p 
Blog:Kilk
Źródło:Klik
Kto nie zna tej energicznej pudelki? No kto? Posty na fanpejdż wstawiane co trzy dni. Pod każdym postem Natalia stara się odpisywać na każdy SENSOWNY komentarz. Ich bloga potrafię przekopać od strony do strony w poszukiwaniu fajnego wpisu, który jeszcze nie został przeze mnie przeczytany. Ginny miała ostatnio urodziny także sto lat futrzaku!
Blog:Klik
Żródło:Klik
Strona prowadzona na całkowitym luzie! Spanielka pełna energii, którą trzeba koniecznie wyładować! Posty wrzucane codziennie, krótkie, ale za to fajowe foteczki. Blog, lecz nie wiem czy mogę to blogiem nazwać raczej strona internetowa jaką posiada Tay ma niesamowitą grafikę! Cały czas się zachwycam i nie mogę przestać! Myślę, że strona jak i blog są godne polecenia i obserwowania ;)
Blog:Kilk
Żródło:Klik
Już trzeci owczar na liście! No niestety, a może i stety te psy podbijają moje serce! Posty muszę przyznać mogłyby być częściej, ale wybaczam nie każdy ma czas ;) Zdjęcia super zauważyłam, że na niektórych zdjęciach jedno ucho Rocky'ego żyje własnym życiem co dodaje mu uroku. Na bloga Rockiy'ego zbyt często nie wchodzę, ale od ostatniego posta minął dokładnie miesiąc.
Blog:Klik
Żródło:Klik
,,Mała ciałem, wielka sercem" tak właścicielka opisała Xenę. Ostatnio nie wiem co się stało z aktywnością na stronie Xeny. Zdjęcia dobre jakościowo, częste wpisy, lecz ostatnio na moim profilu przestały mi się wyświetlać, nie wiem dlaczego. Wpisy na blogu pojawiają się spontanicznie, podobnie jak u nas. Nie wiem co można tu więcej napisać. Po prostu wpadajcie do Xeny gdy macie wolną chwilkę ;)
Blog:Klik
Wytrwałeś/aś do końca? Naprawdę?! Jestem pod ogromnym wrażeniem! Pierwszy tak długi post na blogu! Pisanie go zajęło mi 3 dni. Przekonałam się, że trudno jest pisać o czyichś stronach i blogach, a tym bardziej psach! Prędko się kolejnego takiego wyzwania nie podejmę!


10 komentarzy:

  1. Ja bym nie dała rady napisać takiego posta , gdyż obserwuję zbyt dużo stron/blogów po prostu. Jesteś bardzo odważna pisząc taki tekst bo czasami ludziom wydaje się czemu jego fp nie ma na liście.

    Pozdrawiam :)
    http://skundlowani.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i bym zapomniała znam te wszystkie fp i fajnie że ktoś ma podobny gust do mnie :)

      Usuń
    2. Było to dla mnie bardzo trudne! Gdyż obserwuję ponad 200 fanpejdży. Miałam dylematy jaki fp umieścić na liście. Ta 10 jest moją ulubioną <3 Trudniejszym zadaniem od wybrania fp było napisanie o nim co, jak i dlaczego.

      Usuń
  2. Bardzo się cieszymy! :D
    ironniesamowitypies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło znajdować się w tego typu zestawieniu :D. Dzięki w imieniu Gi za życzenia urodzinowe :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co 😉
      To byłby grzech gdybym nie umieściła tu Ginny :D

      Usuń
  4. Bardzo dziękujemy z Rockym i cieszmy się, ze jesteśmy jedną z ulubionych stron! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Również obserwuję i czytam większość z tych blogów :) Są świetne! :D
    Pozdrawiamy i zapraszamy! :)
    http://jump-sky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak miło, że się znalazłyśmy :D Dziękujemy bardzo i serdecznie pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadamy do was dość często także nie mogło was zabraknąć 😉

      Usuń