8 czerwca 2016

SUMMER 2016!!!

Lato, wakacje i więcej czasu dla burków! Rankami ruszamy z frisbee, a wieczorami biegamy i nabijamy kilometry! Tak będą wyglądać nasze wakacje. W lipcu jedziemy do Wawy na Pola Mokotowskie! Kogo spotkamy?? Tego nikt nie wie. Tego samego miesiąca po raz pierwszy Figa pozna tą dalszą część naszej rodziny czyli babcie, dziadków, ciotki, wujków i innych zebranych. Nie wiem jak to będzie... Fajnie by było gdyby nie bała się każdego. Na lipiec planów mamy sporo, ale w sierpniu nie odpuszczamy! Wybieramy się do mojej przyjaciółki, która posiada dwie suczki. Tego spotkania się troszkę obawiam, bo Figa nie za bardzo toleruje suczki, lecz trzeba zacząć stawiać pierwsze kroki w tym kierunku.
Muszę się pochwalić moje zdjęcia wyglądają już coraz lepiej! Jestem z nich strasznie zadowolona :D Możecie je zobaczyć na fejsbukowej stronie. W sobotę spróbujemy nagrać wakacyjny film na kanał już bardziej profesjonalny. Nie wiem czy wiecie ale jesteśmy Na liście najlepszych psich blogów u Czakiego! Banerek jest na blogu ;)

Chciałabym na sam koniec podziękować mojemu grafikowi Julicie K. za superowe tło blogowe, Youtub'owe i fejsbukowe! W sobotę czeka cię nowa robota obróbka mojego filmu! Jeszcze raz dzięki ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz