1 maja 2016

Q&A czyli Jeszcze wszystkiego nie wiesz...

Uzbierało się sporo pytań przez ten miesiąc, na fanpejdżu i moim koncie prywatnym i wybrałam najciekawsze pytania! Więc... Zaczynamy!

Dlaczego wzięłaś kundla mając świadomość, że będziesz miała Border Collie?
Nie jest to łatwe pytanie... Hodowla była już wybrana i szczeniak też, gdy w ostatniej chwili pojawiła się Figa. Wzięłam ją też ze względu na to, że pies rasowy szybciej znajdzie dom niż zwykły kundel uliczny.

Jaką karmę jedzą twoje psy?
Na obecną chwilę karmię je Eukanubą i rzadziej Rafi.

Masz swojego ulubionego fotografa/fotografkę?
Moja ulubiona fotografka to chyba Pani Alicja Zmysłowska, jej zdjęcia najbardziej do mnie przemawiają ;)

Co Cię denerwuje w twoich psach?
W Fidze chyba ten fakt, że jest śmierdzącym leniem, którego nawet w najpiękniejszą pogodę nie da się wyciągnąć z chałupy. W Tinie to, że jest natrętnym małym terierem, który drze japę na każdego ptaka, kota lub inne zwierze, które się rusza.

Planujesz trzeciego psa? Jeżeli tak to jakiej będzie rasy?
Na dzień dzisiejszy nie planuję nic chociaż czasami najdzie mnie ochota na trzeciego burka, lecz na razie trzeba uporać się z Figą, a dopiero później myśleć nad kolejnym psem.

Masz swoje ulubione zdjęcie, które TY wykonałaś?
Mam do jednego przekonałam się bardzo niedawno mimo, że nie ma złapanej ostrości.



















Pies z magią w oczach...

Jakie sztuczki/komendy potrafi Figa?
Siad, łapa, druga łapa, piątka, druga piątka, leżeć, turlaj się, czołgaj się, zostań, dotknij, ściągnij, podrap, wejdź na to, slalom, stópki, obrót, cofaj, zostaw, proś



















Wykonujesz jakieś rysunki lub coś w tym stylu?
Kiedyś rysowałam na komputerze, jednak wróciłam do kartki i ołówka :)

Co denerwuje cię w ludziach posiadających psy?
Pierwsza rzecz to zapewne ta, która denerwuje każdego psiarza... otwarta brama i psy luzem puszczone po podwórku! Druga rzecz właściciel z ,,milutkim" pieskiem na spacerze bez kagańca i smyczy, każą się nie bać piesek nie gryzie, a po chwili wyskakuje z zębami do twojego burka, takich ludzi mam ochotę ukatrupić!

Co sądzisz o karmach z marketów?
Karmy typu ,,Pedigree lub Chappi" to po prostu nic jak zwykłe badziewie z kolorowym opakowaniem zachęcające do kupowania tego czegoś... tego nawet karmą dla psa nie można nazwać.
Firma Pedigree kiedyś  była bardzo dobrą karmą lecz coś się zepsuło mówiąc łagodnie. Mówiąc krótko za cenę 39.99 zł można kupić taki sam worek lepszej karmy.

Szelki czy obroża?
Zdecydowanie szelki nadal nie wiem jak kiedyś wychodziłam z Figą na spacery...


Dobra starczy tych pytań kiedyś na pewno jeszcze powtórzę to Q&A ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz