2 kwietnia 2016

Figa 2 lata!

To właśnie wczoraj w Prima Aprilis mój mały kundelek skończył dwa lata! Były to dwa najwspanialsze lata w moim życiu! Niestety w tym roku u nas bieda... Na szybko kupowałam prezent i wkurzyłam się, bo nie było szarpaka! NIGDZIE! I zdecydowałam się na piłkę, ale nie zwykłą piłkę! Jest to niezniszczalny kauczuk! Jednak co mnie wzruszyło? To, że Figa nie rzuciła się na nową piłkę tylko wpierw przytulała się do mnie z 20 minut <3
Mój pies dorasta, a ja razem z nim...
Mimo, że nie jest Borderem i nie potrafi złapać frisbee, to liczę, że tymi małymi kroczkami, z których cieszę się za każdym razem powoli wejdziemy na szczyt.
Figa jest psem bardzo ambitnym, jest psem, który nie wiem co by zrobił zawsze chce uszczęśliwić właściciela. Cieszy mnie jeszcze to, że mój kundel ma chęci do współpracy, bo gdyby nie współpraca to byśmy już dawno zatonęły na prostych komendach. Myślę, że Figa ma też wpływ na Tinę, która stała się mniej niezależna.
Szczerze? Jestem zadowolona z tego co zrobiłyśmy przez te dwa lata i nie żałuję :)



















Tutaj mój bardzo profesjonalny filmik xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz