2 marca 2016

Wyprawa na boisko! 1.03.2016

Wczoraj byłyśmy na boisku szkolnym! Miał być jeszcze nasz kumpel ale nie dotarł na miejsce :( Ale w sobotę będzie na 100%.
Ogólnie to bawiłyśmy się na całego, później zaczęłyśmy sztuczkowanie, a między innymi stanie na różnych przedmiotach, w tym pomogła nam kula śniegowa. Ustać potrafi tylko gorzej z utrzymaniem się na niej. Bardzo jestem dumna z mojego burka, ponieważ mimo strasznych chęci gonienia kota została przy pańci :) W końcu spełniłam pierwszy cel marca! Szelki nie są już głównym zainteresowaniem na spacerach! 
Oby tak dalej kundel się sprawował, a urodziny będą wspaniałe! Duża przestrzeń to coś co kocha każdy pies! Figa biegnąc przy mnie nie zauważyła dołka i wyrżnęła koziołka, myślałam, że se łapy połamała! 
Nie wiem też jakim cudem udało mi się namówić ciapka do takiego zdjęcia:
Było bardzo fajnie a w sobotę powtórka ze szczylkiem!
Nasz Facebook!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz