23 marca 2016

Inteligentny kundel! Czy istnieje coś takiego?

Nie wytrzymałam i musiałam się pochwalić naszym sukcesem! 
Figula umie wejść i jeszcze utrzymać się na przedmiocie takim jak wiaderko lub skrzynka. Stopniowo będziemy zmniejszać te elementy aż dojdziemy do sukcesu wejścia na hydrant!
Figa jest psem bardzo trudnym jeżeli chodzi o tresurę, ale to mnie nauczyło cierpliwości. Na stronie Fidziaa&Tintaa ostrzegałam przed rozpoczętym sezonem na kleszcze! Obroże, kropelki i inne środki zabezpieczające powinny być kupione już teraz, moje kundle używają obroży, niestety od kropelek strasznie wypada im sierść. Od lat obroże są z firmy Foresto. Macie jakiś sposób na zabezpieczenie nie burków a siebie? Ja wracając ze spaceru przyniosłam takiego stworka, potworka wielkości paznokcia u kciuka! Figa też wczoraj miała wyciąganego jednego, skurczybyk był pod pachą.  Jeszcze jedno pytacie się co u Tiny. U niej świetnie. Teraz są słoneczne dni dlatego ,,Zgredek" coraz częściej będzie wychodził na podwórze.





















Tutaj nasze początki z komendy:

1 komentarz:

  1. Gratulujemy opanowania nowej sztuczki! :) My używamy kropelek na kleszcze, a co do zabezpieczania siebie to chyba jakiś spray jak np. na komary czy coś :P Taki odstraszający owady.
    http://cztery-lapy-jeden-nos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń