21 listopada 2015

Podpalimy, a raczej podbijemy świat!

Kliknij w kwadracik!
Dziś był świetny spacer z Figą i Tiną! A mianowicie szłyśmy do sklepu po świeżutki chlebek! Specjalnie wybrałam dłuższą drogę aby się wybiegały :) Później wizyta w lesie i na sam koniec sztuczki w rozproszeniu przy nadpobudliwym terierze :D
Później poddałam Tinę pod test cierpliwości! Niestety pazerność i łakomstwo wygrało :(  Lecz opłaciło się poświęcenie 2 godzin na sztuczkę ,,Dotknij". Jak to zawsze Figa musiała się pochwalić jak ona to świetnie wykonuje. Na sam koniec powtórka z ostatniego tygodnia u Figi wraz ze sztuczką ,,ściągnij" (link do posta na koniec). I uwaga tam tam tam! Figa tak mnie zaskoczyła! Złapała Frisbee i do tego wykonała flipa i przepięknie wylądowała na cztery łapy! Jak prawdziwy Borderek jestem z niej dumna! 
Cudowny pies!
Na koniec dnia spędzonego z burkami strzeliłam im wspólną fotkę!
FB Troszkę o sztuczce ,,ściągnij"

1 komentarz: